Profesorka marketinga na Fakultetu savremenih umetnosti Nevenka Popović Šević bila je gost šestog po redu Festivala iz oblasti humanistike, kulture i umetnosti, koji je realizovan u periodu od 20. do 22. oktobra na nekoliko lokacija u Beogradu.
Profesorka Popović Šević je bila deo panela o neuromarketingu, koji se održao 21. oktobra u TC „Rajićeva”, a sve je to bio i lep uvod u promociju knjige „Neuromarketing – izazovi i trendovi”, koju je profesorka napisala zajedno sa Milicom Slijepčević.
Rezime naučne monografije „Neuromarketing – izazovi i trendovi”
Panel je bio svojevrsni rezime onoga o čemu se pisalo u naučnoj monografiji, skup skoro šestogodišnjih istraživačkih rezultata u oblasti neuromarketinga posmatranih iz ugla marketing praktičara, marketing akademaca i neurologa sa posebnim fokusom na razlike između tradicionalnih i neuromarketing tehnika istraživanja, etičke dileme i moguće barijere u primeni neuromarketinga zbog visokih cena i česte nedostupnosti.