NOVO FSU IZDANJE: „DIGITALNI MARKETING – hrestomatija”

/ / Vesti / 6. 06. 2023.

Fakultet savremenih umetnosti objavio je novo izdanje u okviru FSU izdavačke delatnosti. Reč je o izdanju „DIGITALNI MARKETING – hrestomatija”, čiji su autori profesor Dušan Stojaković, Milena Ilić, Nevenka Popović Šević i Svetlana Jokić. Izdanje je u prodaji putem School Shopa.

Digitalni marketing – hrestomatija” je izuzetno korisna knjiga namenjena studentima Fakulteta savremenih umetnosti u Beogradu, kao i svima onima koji se interesuju za sferu marketinga. Knjiga se sastoji od devet naučnih radova koji se bave različitim aspektima marketinga, s posebnim naglaskom na uslužni sektor.

Radovi u ovoj hrestomatiji su nastali kroz saradnju profesora Fakulteta savremenih umetnosti i njihovih kolega sa drugih fakulteta i visokih strukovnih škola. Radovi su pretežno na engleskom jeziku kako bi se čitaoci upoznali sa stručnim jezikom marketinga i razmislili o marketingu kao globalnom fenomenu.

Knjiga obuhvata teme kao što su istraživanje zadovoljstva putnika u javnom prevozu u Beogradu, integracija ljudskih resursa i upravljanja odnosima sa klijentima, zadovoljstvo studenata u visokom obrazovanju, evaluacija brenda destinacije u ruralnom turizmu i mnoge druge.

Ova knjiga je dragocen izvor informacija za sve one koji se bave marketingom, a posebno za studente marketinga koji žele da prodube razumevanje ove oblasti.