
Uža naučna odnosno umetnička oblast:
Menadžment i Biznis
- 1983 – Diplomirani ekonomista
- 1987 – Magistar
- 2024 – Doktor ekonomskih nauka, Ekonomski fakultet, FSU, Univerzitet u Beogradu
- 2023 – /Predavac na FSU, Naučna obl. Menadžment i Biznis
- Predmeti:
- Menadzment,
- Brend Menadzment,
- Finansije u kreativnim industrijama,
- Osnove ekonomije
- Predmeti:
- Vukasović M, Marjanović N, Gabriel Dinu D. (2023). Navigating the Financial Landscape: Challenges and Opportunities in Funding,Investment, and Revenue Generation for Creative Industries. LINK IT&EdTech International Scientific Conference, Belgrade 2023. Book of Abstracts. ISBN-978-86-87175-19-8
- Vukasović M, (2023). Finansijski menadžment, skripta. Fakultet savremenih umetnosti u Beogradu
- Creative Industries. In V. Kuleto (Ed.), Book of Extended Abstracts, LINK IT & EdTech23 International Scientific Conference (p. [61-65]). Faculty of Contemporary Arts Belgrade, Information Technology School, Institute for Contemporary Education. ISBN-978-86-87175-19-8.
- Ranković, M., Gurgu, E., Martins, O. M. D., & Vukasović, M. (2023). Artificial Intelligence and the Evolution of Finance: Opportunities, Challenges and Ethical Considerations. EdTech Journal, 3(1). Retrieved from https://edtechjournal.org/index.php/ed
- Vukasović M, (2023). Finansijski menadžment, skriipta. Beograd: Fakultet savremenih umetnosti u Beogradu.
- Vukasović, D., Vukasović, M., & Martinov, D. (2018). Financial aspect and analysis of dynamics of physical volume and prices. In Proceedings of the Fourth International Scientific Business Conference Limen. https://doi.org/10.31410/limen.2018.646
- Bobić, A., Vukasović, D., Tornjanski, Ž., & Vukasović, M. (2019). Economic justification of the introduction of alternative criminal sanctions into the system of execution of criminal sanctions of the Republic of Serbia. In Proceedings of the 9th International Conference „Economics and Management-Based on New Technologies“ EMoNT-2019 (pp. 118-124). Vrnjačka Banja, Serbia.
- Кулето, В., Илић, Б,, Вукасовић М, Пувача Ј, & Мариновић, Д. (2023). Комуникација и сарадња у агилним тимовима: Улога и значај бренд менаџмента у креативним индустријама. У: Кулето, В. (ур.), Креативнии маркетинг, одабрана поглавља. Београд: Факултет савремених уметности. ISBN ISBN 978-86-87175-27-3
- Илић, Б., Вукасовић, М., Матовић, В., Пувача, В., & Катанић, И. (2023). Формирање потрошачких заједница брендова. У: Кулето, В. (ур.), Креативни маркетинг (стр. xx-xx). Београд: Факултет савремених уметности. ISBN 978-86-87175-27-3.
- Вукасовић, М., Матовић, В. Илић М, В. Нишић Џ, & Катанић, И. (2023). Менаџмент односа са потрошачима и менаџерска економија : Интегрисан приступ у циљу постизања конкурентске предности. У: Кулето, В. (ур.), Креативни маркетинг (стр. xx-xx). Београд: Факултет савремених уметности. ISBN 978-86-87175-27-3.
- Вукасовић, М., Матовић, В., Илић М, Нишић Џ, & Катанић, И. (2023). Потрошњачки избор и понашање потрошача : Интегрисан приступ у циљу постизања конкурентске предности. У: Кулето, В. (ур.), Креативни маркетинг . Београд: Факултет савремених уметности. ISBN 978-86-87175-27-3.
- Кулето, В., Илић, Б,, Вукасовић М, & Мариновић, Д. (2023). Комуникација и сарадња у агилним тимовима: Улога и значај бренд менаџмента у креативним индустријама. У: Кулето, В. (ур.), Креативнии маркетинг, одабрана поглавља. Београд: Факултет савремених уметности. ISBN ISBN 978-86-87175-27-3
- Crowdfunding, principles and methods, CCHE 2024
![]() |
Predupisni ROK je otvoren. |
PRIJAVI SE I POSTANI DEO KLASE 2025/26 » |