Uzbudljiva inovacija mogla se videti u Hangar Stage 21 tokom ovogodišnjeg Belgrade Fashion Weeka, gde su studenti prve godine smera Dizajn kostima iznenadili prisutne svojom eksperimentalnom formom promo-haljine. Haljina je izrađena od ambalaže, pakovanja i kesica Nescafea, te predstavlja jedinstvenu kombinaciju održivosti i kreativnosti.
Ova izložba označava angažovanost najmlađih studenata, brucoša sa smera Dizajn kostima, koji su se pod mentorstvom redovne profesorke Sonje Krstić hrabro upustili u kreativne eksperimente. Njihov rad je i inspirativan i funkcionalan, a pruža im i priliku da steknu prva javna izlagačka iskustva unutar profesionalne modne zajednice.
Ovakve vannastavne aktivnosti podstiču kreativnost i podučavaju studente o važnosti održivog dizajna u industriji mode.
Ovaj događaj je bio vizuelni spektakl, ali je i podsticajan primer kako mladi talenti mogu da kombinuju inovativnost i održivost u kreiranju nečeg potpuno novog i inspirativnog.