Prijavi se i postani deo nove klase 

Za konsultacije sa profesorima prijavite se telefonom: +381(11)4011.216. Od naših savetnika za upis saznaćete i sve ostale detalje u vezi sa prijemnim ispitom. 

Iskoristite priliku da postanete deo nove generacije po povoljnijim cenama do kraja meseca, posle toga cene školovanja se povećavaju.

Postani deo nove klase FSU. Prijavi se ovde >>

 

 

 

KOMUNIKOLOG U NOVIM MEDIJIMA KAO ZANIMANJE BUDUĆNOSTI

Dužina trajanja osnovnih akademskih studija: 4 godine (8 semestara)
Broj ESPB: 240
Akademski naziv koji stičete po završetku studija: diplomirani komunikolog
Broj studenata na klasi: 30

Program modula Primenjeni mediji i kreiranje sadržaja donosi sticanje autorskih, novinarskih, uredničkih i medijskih znanja i veština, koji su osnova za novu profesiju – uređivanje i kreiranje sadržaja (Content Creation and Curation).

Sa razvojem medija, tehnologije i novih digitalnih vidova komunikacije i neverovatnim protokom informacija, potreba za relevantnim sadržajem koji se ističe sve je veća. Današnji kreatori medijskog prostora su multimedijalni stručnjaci sposobni da formiraju i plasiraju pisane, video, muzičke i druge sadržaje.

Kreiranje i plasiranje sadržaja danas postaje ključna stavka za kompanije koje posluju u oblasti medija, marketinga i PR-a.

To znači da pojedinac mora da poznaje sve tri oblasti i da je sposoban da istovremeno bude novinar, urednik, PR, prezenter, kopirajter sa dobrim poznavanjem marketinga, ali i producent sadržaja koje osmišljava, kreira i plasira.

Studije Fakulteta savremenih umetnosti kombinuju teoriju i praksu uz upotrebu modernih tehnologija i tako studenta uvode u svet medija i osposobljavaju ga za samostalno delovanje u svetu informacija – njihovo kreiranje, tj. osmišljavanje, realizaciju, distribuciju i prezentaciju – odnosno za javni nastup.

Prateći savremene tokove na globalnom nivou, FSU je kreirao program koji će vas naučiti kako da kreirate i plasirate ideje, koncepte i informacije koje se pamte. Iskoristite je!

KOME JE MODUL PRIMENJENI MEDIJI I KREIRANJE SADRŽAJA NAMENJEN

Ako vas zanima pisana reč, ali i multimedijalni audio i video sadržaji, kreiranje, učešće u okvirima društvenih mreža, privlače vas i javni nastupi i PR, voleli biste da osmislite sopstveni koncept, TV ili radijsku emisiju, želite da se okušate u modernom novinarstvu, onda je ovaj program pravi izbor za vas.

Modul Primenjeni mediji i kreiranje sadržaja namenjen je svima vama koji želite da svoju kreativnost primenite u digitalnom i tradicionalnom medijskom prostoru, u uređivanju sopstvenih sajtova, portala, blogova, vlogova, televizijskih emisija, šou-programa, dokumentarnih emisija i informativnih sadržaja. Ovaj smer idealan je za one koje zanima kopirajting, vole da pišu, snimaju ili govore ispred kamere u ulozi PR-a, voditelja, novinara, odnosno za sve one koji su spremni da menjaju svet trivijalnosti i kreiraju sadržaj koji pravi razliku.

Takođe, svi vi koji volite da pišete i koji ste spremni da istražujete, analizirate i kroz savremeni koncept plasirate sadržaje na lokalnom, ali i na globalnom nivou, skrećući pažnju na određeni društveni problem i podižući svest o tome, kroz predmete na ovom smeru steći ćete znanja i veštine koji će vam omogućiti da baš vaša informacija ispliva iz mora poruka koje svakodnevno odlaze u etar.

Priprema za prijemni ispit

Na Fakultetu savremenih umetnosti imate priliku da se besplatno pripremite za polaganje prijemnog ispita i na pravi način pokažete svoj talenat na ispitu koji vas očekuje. Sastavni deo prijemnog ispita jeste obavezni razgovor sa kandidatom, ali ga mi sprovodimo na konsultacijama. Iako je prisustvo na jednim konsultacijama obavezno, na raspolaganju vam je neograničeni broj konsultacija sa profesorima, pa savetujemo da ih iskoristite na najbolji način, da se predstavite, poslušate savete profesora i postavite pitanja koja vas zanimaju.

Prijemni ispit

Test stručnosti, opšte kulture i informisanosti, kao i pisanje umetničkog projekta na zadatu temu

Trajanje: 1 dan, 2 školska časa

PetarS-up-(1)
Petar
Stanojlović
Aleksandra Paladin
Aleksandra
Paladin
Miloš Babić
Miloš
Babić
MarkoM_Djordjevic
Marko M. Đorđević
Nebojša Dugalić
Nebojša
Dugalić
zorica_jelic
Zorica Lola
Jelić
Zoran Branković
Zoran
Branković
urosdojcinovic-1
Uroš
Dojčinović
Davor Bosankić
Davor
Bosankić
Dušica Filipović
Dušica
Filipović
Tijana Popović
Tijana
Popović
Nenad Ilić
Nenad
Ilić
dusan_stojakovic
Dušan
Stojaković
Irina Tomić
Irina
Tomić
Aleksandra Đorđević
Aleksandra
Đorđević
maja-vukadinovic-fsu
Maja
Vukadinović

MEDIJSKU SLIKU STVARAŠ TI

Velika posvećenost iskusnih profesionalaca iz različitih digitalnih i tradicionalnih medija, ali i dokazanih pedagoga, teoretičara i praktičara, omogućiće ti da stekneš ključna znanja i ovladaš teorijskim i praktičnim znanjima neophodnim za uređivanje i kreiranje sadržaja, kao i za samostalni kreativni, istraživački, prezenterski i autorski rad.

Ovaj studijski program obuhvata različite teorijske i praktične predmete iz oblasti komunikologije, medija, PR-a, kulture, novinarstva, uredništva, režije, snimanja, osnova produkcije i postprodukcije.

Tokom studiranja naučićete kako da prepoznate ključne informacije i transformišete ih u pisane članke, vesti, izveštaje, reportaže, video-forme, dokumentarne emisije, savremene multimedijalne koncepte, tok-šou i šou-programe.

Ti kreiraš medijsku sliku!

PRIMENITE NAUČENO U PRAKSI

Kreiranje sadržaja danas je usko povezano sa novim medijima, odnosno inovativnim informacionim tehnologijama.

Savremene medijske prakse postale su opšteprihvaćena pojava koja omogućava kreiranje inovativnih sadržaja.

Studiranje na Fakultetu savremenih umetnosti donosi rad sa savremenom tehnologijom i programima koji omogućavaju da se ceo projekat, od pretprodukcije do postprodukcije, realizuje u skladu sa svetskim standardima.

Fakultet savremenih umetnosti nudi direktnu primenu stečenog znanja i veština i u našem savremenom multimedijalnom studiju, gde ćeš imati priliku da svoju kreativnost sprovedeš u delo.

KAKO SE POSTAJE USPEŠAN KOMUNIKOLOG, KREATOR I AUTOR SADRŽAJA

Nastava na modulu Primenjeni mediji i kreiranje sadržaja izvodi se putem predavanja, vežbi, kolokvijuma, testova i samostalnih seminarskih radova, sa akcentom na praktičnom radu.

Studijski program obuhvata 42 predmeta, od kojih su 32 obavezna i 10 izbornih sa liste od 20 izbornih predmeta. Svi predmeti na ovom studijskom programu su jednosemestralni.

Praćenje aktivnosti studenata i ocenjivanje izražavaju se poenima.

Predmeti su podeljeni na obavezne i izborne, što ti omogućava profesionalni razvoj u oblasti medija i kreiranja sadržaja koji te najviše interesuje. Prisutnost na predavanjima je obaveza, ali je to i privilegija za studenta, jer će se svaki profesor na svakom predmetu truditi da iskaže što više znanja, kroz teoriju, praksu, primere, komunikaciju i prilagođen sadržaj i pristup.

Šta dalje?

Nakon završenih studija, možeš raditi kao:

  • komunikolog-kreator sadržaja u medijskim sistemima;
  • urednik u medijskim sistemima i autor na televiziji i radiju;
  • veb-urednik;
  • PR korporacija i medija;
  • marketinški stručnjak;
  • samostalni novinar;
  • novinar u okviru sistema;
  • autor;
  • voditelj u okviru radija, televizije, podkasta;
  • TV prezenter;
  • kopirajter i autor sadržaja na društvenim mrežama.

U zavisnosti od izbora budućeg zanimanja, tvoje radno vreme može biti fleksibilno. Posao kreatora sadržaja je dinamičan, kreativan, pun izazova i zahteva komunikativnost, trud i kontinuirani rad, koji uz formalno obrazovanje vode do uspeha.

Ovo je jedno od zanimanja 21. veka, te sa njim možeš raditi u različitim profitabilnim oblastima, jer medijski prostor uvek ima potrebu za kvalitetnim sadržajima koji se ističu.

Broj studenata na klasi određen je sa ciljem posvećivanja podjednake pažnje svakom studentu, u vidu individualnog rada i konsultacija.