KOMUNIKOLOG U NOVIM MEDIJIMA KAO ZANIMANJE BUDUĆNOSTI
Dužina trajanja osnovnih akademskih studija: 4 godine (8 semestara)
Broj ESPB: 240
Akademski naziv koji stičete po završetku studija: diplomirani komunikolog
Broj studenata na klasi: 30
Program modula Primenjeni mediji i kreiranje sadržaja donosi sticanje autorskih, novinarskih, uredničkih i medijskih znanja i veština, koji su osnova za novu profesiju – uređivanje i kreiranje sadržaja (Content Creation and Curation).
Sa razvojem medija, tehnologije i novih digitalnih vidova komunikacije i neverovatnim protokom informacija, potreba za relevantnim sadržajem koji se ističe sve je veća. Današnji kreatori medijskog prostora su multimedijalni stručnjaci sposobni da formiraju i plasiraju pisane, video, muzičke i druge sadržaje.
Kreiranje i plasiranje sadržaja danas postaje ključna stavka za kompanije koje posluju u oblasti medija, marketinga i PR-a.
To znači da pojedinac mora da poznaje sve tri oblasti i da je sposoban da istovremeno bude novinar, urednik, PR, prezenter, kopirajter sa dobrim poznavanjem marketinga, ali i producent sadržaja koje osmišljava, kreira i plasira.
Studije Fakulteta savremenih umetnosti kombinuju teoriju i praksu uz upotrebu modernih tehnologija i tako studenta uvode u svet medija i osposobljavaju ga za samostalno delovanje u svetu informacija – njihovo kreiranje, tj. osmišljavanje, realizaciju, distribuciju i prezentaciju – odnosno za javni nastup.
Prateći savremene tokove na globalnom nivou, FSU je kreirao program koji će vas naučiti kako da kreirate i plasirate ideje, koncepte i informacije koje se pamte. Iskoristite je!