Profesori Fakulteta savremenih umetnosti i Visoke škole strukovnih studija za IT objavili su naučni rad „Faktori koji utiču na efikasnost obrazovnog procesa u visokom obrazovanju u Republici Srbiji za vreme COVID-19” u časopisu „Sustainability”.
Kao rezultat naučnoistraživačkog rada nastavnika i saradnika u okviru naučnog tima LINK Educational Alliance, nastao je naučni rad koji je objavljen u visokoreferentom naučnom časopisu „Sustainability” (M22) i indeksiran u citatnoj bazi „Web of Science”.
Rad nastavnika ITS-a i FSU „Factors Affecting the Efficiency of Teaching Process in Higher Education in the Republic of Serbia during COVID-19” analizira stavove nastavnika i saradnika na visokoškolskim ustanovama u Srbiji o efikasnosti pruženih obrazovnih usluga. U istraživanju je učestvovalo 780 ispitanika.
Istraživanje o efikasnosti pružanja obrazovnih usluga u novonastalim okolnostima
Naši autori su analizirali stavove nastavnika i saradnika o efikasnosti pružanja obrazovnih usluga kroz model rada od kuće i učenja na daljinu, kao i kroz druge modele koji su se koristili kao odgovor na epidemiološke mere u vezi s koronavirusom u obrazovanju u Republici Srbiji, ali i o pravljenju balansa između privatnog života i rada od kuće, podršci koja se pruža nastavnom i nenastavnom osoblju, o menadžmentu škole, tehničkoj podršci i korišćenju ICT alata.
Časopis „Sustainability”, koji izdaje MDPI, jeste međunarodni, međudisciplinarni, naučni, recenzirani i otvoreni časopis o ekološkoj, kulturnoj, ekonomskoj i društvenoj održivosti ljudskih bića.